duminică, 23 septembrie 2012

”TEXANUL” CARE MĂ INSPIRĂ



Sunt departe de a fi femeia perfectă. Nu am nici dimensiunile ideale, nici frumusețea glamuroasă în fața căreia pălește soarele sau mai știu eu ce astru monden. Dar, atunci când îmi aleg lângă mine pe cineva-ul acela special, mă duelez și le fac K.O pe toate ”botezatele” lui Botezatu și pe toate ”cocoanele” lui Coco Chanel. Cei care mă cunosc, dar și cei care mă citesc printre rânduri se pot întreba: ”Cum mama naibii, asta care se îmbracă de la second are tupeul să pășească în lumea Dorobanților?! Cum poate să defileze nepăsătoare pe Corso, asemeni unei porumbițe bazate, dar căreia îi lipsește ”continentul” descoperit de Columbeanu?!” Ei bine, răspunsul vine dintr-un univers aparte, dar nicidecum prea îndepărtat. Răspunsul vine de la evoMAG.ro.
Cineva-ul acela care mă face specială și care dă contur ideilor mele este: DELL INSPIRON.
 Am flirtat cu el din toate unghiurile și din toate pozițiile, încă de cum a ajuns în zonă.  Relația noastră nu a apărut în niciun ziar de mondenități.  Apoi am hotărât, fără echivoc, să ne ”interconectăm”. Și am început să ne construim propria lume. Am scris, am editat imagini. Și am dormit fie inveliți, fie dezgoliți, fie în patul conjugal, fie pe plaja din Vamă. Ipostazele noastre nu au apărut în nicio revistă deocheată. Pe hardul lui și pe componentele sufletului meu, însă, rulează zeci și sute de episoade cu crâmpeie de viață, visuri, calcule și câte și mai câte. Mai în glumă, mai în serios, presimt că îi vom bate până și pe producătorii filmelor hollywoodiene cu ceea ce vom mai realiza. Eu - femeia boemă, departe de a fi perfectă, el – cineva-ul acela fara bug-uri, ”texanul” acela perfect menit să strunească neprevăzutul.
Povestea noastră continuă și astăzi. Chiar în dimineața asta, am simțit privirile invidioase ale „divelor” cum îmi săgetau brațul care îl ținea strâns pe el, pe: DELL INSPIRON. Până și domnii cu ștaif de prin oraș priveau cu invidie ce bine ne stătea împreună. Și cum să nu fie așa când ”diavolul” argintiu din dreapta mea emana putere și inteligență?!
 La o terasă, m-am oprit să-i privesc ochii imenși de 17.3 inchi. Am auzit de la masa vecină cum cineva șoptea: ”Binecuvantareeee, Intel Core i7-3610QM”. Mi-a crescut și mie inima de fericire, mai ales dându-mi seama repede că respectivul era un ”literat” în domeniu. Iar când a mai venit vorba de rami, eeeh, ”texanul” meu,...8GB rami! Nu știu dacă mă credeți, dar atâtea sentimente am pentru ”diavolul” meu zvelt!
Cu toate acestea, însă, oricât de multe trăiri și sentimente aș avea eu, el e capabil să mi le cuprindă pe toate într-un hard disk de 1TB, cum la fel de capabil e să mă binedispună prin atributele lui de iubire: 2GB Nvidia GeForce GT 650M. Nu-i așa că e demențial?! Să vă mai spun că e un vitezoman cu porturi USB 3.0, că mă alintă prin conectivitate WiFi cu normă N si LAN? Eu zic să mă opresc aici că, DE-L Laud mai mult, s-ar putea să vă inspire pe toți, iar la evoMAG.ro să se ceară doar ”texani”! Ihaaaaa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu